Wykres roczny blog rowerowy michupd.bikestats.pl

Co tam, kumie, słychać w Tumie?

Niedziela, 12 czerwca 2011 | dodano:12.06.2011Kategoria Wycieczki dalsze
Czyli wyświechtane powiedzenie na tytuł przejażdżki :) Tak jak zapowiadałem wczoraj, wybrałem się na dłuższą przejażdżkę. Pierwszy raz w tym sezonie przyszedł nieco późno, ale wcale nie czuję się przez to słabszy.

Pierwsza myśl na trasie - strasznie wieje. Na szczęście tak dobrałem trasę, że wiało mi w twarz w pierwszej części - do Łęczycy. To najłatwiejsza część, w zasadzie cały czas z górki, więc nie bolało tak bardzo :P

W Łęczycy standardowo skręcam na Tum. Dziś nie było nawet tak dużo ludzi. Przy okazji cykam dwie fotki kolegiaty.

Z Tumu całkiem niedaleko jest do Góry św. Małgorzaty. Na miejscu jest kościół na ciekawym wzniesieniu. Krótkim (ok. 100 metrów, nawet nie widać go na wykresie),ale bardzo sztywnym. Wjeżdżałem obok ludzi udających się na mszę. A to widok z podnóża wzniesienia (może średnio wyraźne zdjęcie, ale jest):

Potem do Piątku jechało mi się świetnie. Cały czas 30 km/h na liczniku. W Piątku obieram kurs na Zgierz i już przez większą część trasy jadę z wiatrem do domu. W pewnym momencie minął mnie szosowiec, udało mi się nawet skoczyć na koło, ale po jakimś czasie (możliwe, ze ok. 1 km, ale głowy uciąć sobie nie dam) odpuściłem. Wiedziałem, że tempa nie utrzymam, a przede mną i tak jeszcze było około 20 kilometrów w tym kilka górek.

Do domu dojechałem już bez przygód. Może za tydzień uda mi się pobić 100 km. Tak czy siak taka jazda to jest to, co tygryski lubią najbardziej :) Oczywiście biorąc poprawkę na stan kondycji, formy itd :)

Dane wycieczki:
Km:80.23Km teren:0.00 Czas:03:08km/h:25.61
Pr. maks.:37.06Temperatura:22.0 HRmax:170( 86%)HRavg139( 70%)