Wykres roczny blog rowerowy michupd.bikestats.pl

"Tę pszczółkę..."

Czwartek, 16 czerwca 2011 | dodano:19.06.2011Kategoria Wycieczki niedalekie
Miałem przejechać 20 km rekreacyjnym, spacerowym tempem, ale po około 10 kilometrach wyprzedził mnie szosowiec :P Jako że nie był tak zdeterminowany i szybki jak ten poprzednio(patrz poprzedni wpis), skoczyłem mu na koło i pognałem za nim.

W Grotnikach zastanawiałem się, czy pojedzie tak jak ja sobie zaplanowałem, czy skręci na Ozorków. I co zrobię - czy pojadę za nim, czy będę się trzymać swojego planu?

Pojechałem za nim :) Cały czas trzymałem się blisko, jechaliśmy spokojnym tempem, ale już w Ozorkowie zdecydowałem, że zawrócę (wszak nie wiem, jak daleko poniosą nogi szosowca). I podczas tego zawracania poczułem bolesne ukłucie w udo. Zjechałem na pobocze, podwinąłem spodenki (nie miałem tego dnia na sobie kolarskich) i spod nich wyleciała jak gdyby nigdy nic... pszczoła. Na szczęście nie jestem uczulony. Trochę poszczypało, ale jechać się dało. Zwolniłem nieco i tak spokojnym tempem przejechałem przez Grotniki.

Nagle gdzieś z przodu, na poprzecznej drodze zauważyłem jak mignęła znajoma kolarska sylwetka... Udo już tak nie szczypało, więc ostro przyspieszyłem i po kilku minutach dojechałem do kolarza, z którym jechałem do Ozorkowa :) Spotkanie jednak długo nie trwało, bo ja zaraz skręciłem na Zgierz, a pan pojechał prosto do Aleksandrowa Łódzkiego. Dane wycieczki: