Wykres roczny blog rowerowy michupd.bikestats.pl

Pętla strykowska

Niedziela, 25 września 2011 | dodano:25.09.2011Kategoria Wycieczki niedalekie
Bardzo ostatnio polubiłem jazdę po lesie. Dziś, podobnie jak wczoraj, najpierw zrobiłem rundkę po pobliskim lesie, a potem pojechałem do Łagiewnik. Rano było trochę chłodno, ale już w Arturówku przygrzewało słońce.

Planowałem dziś nieco dłuższą przejażdżkę, więc po przedostaniu się na drugą stronę lasu i dojechaniu do asfaltu, skręciłem na Stryków. Muszę przyznać, że jesienią droga prezentuje się naprawdę ładnie.

Do samego Strykowa jedzie się jak zawsze świetnie. Potem też nie jest najgorzej, mam wrażenie, że wiatru prawie nie ma. Jedyną uciążliwością był remont drogi i ruch wahadłowy. Gdy tak stałem przy sygnalizacji wpadłem na pomysł, żeby dojechać do samego Ozorkowa, ale później okazało się, że ta najprostsza droga jest zamknięta. Musiałem odbić na Białą i gdy trochę musiałem pojechać pod wiatr, skutecznie wyleczyłem się z ambicji.

W Zgierzu miałem na liczniku 57 kilometrów i zrobiłem jeszcze dwa kółka po osiedlu, żeby dobić do 60.

Dane wycieczki:
Km:60.20Km teren:13.00 Czas:02:47km/h:21.63
Pr. maks.:35.74Temperatura:18.0 HRmax:173( 88%)HRavg137( 69%)