Wykres roczny blog rowerowy michupd.bikestats.pl

Krótko po pracy

Poniedziałek, 26 marca 2012 | dodano:27.03.2012Kategoria Wycieczki niedalekie
Kolejny etap rozwoju pogody... Dziś (w zasadzie wczoraj) bez czapki, ale ciągle w rękawiczkach :) Niestety weekend był niezwykle pracowity i dopiero w poniedziałek wieczorem znalazłem chwilę na rower. Nie kombinowałem z trasą, a zresztą było już ciemno, więc nie miałoby to większego sensu :) Z tego powodu znów nie ma zdjęć, ale dziś planuję pojechać po pracy do PK Wzniesień Łódzkich i może tam coś znajdę :)

Co do przejażdżki - zapomniałem na początku włączyć pulsometr, zorientowałem się dopiero po 15 minutach, ale myślę, że średnie wartości nie odbiegałyby od tych danych, które wpisałem :) Jechało mi się trochę ciężej niż ostatnio, ale to dlatego, że chciałem trochę podkręcić tempo. Widać to zresztą i po średniej prędkości i po średnim pulsie. Do wartości optymalnych jeszcze trochę brakuje, ale jeśli wypełnię założony wcześniej plan, nie będę w tym roku narzekał, że nie mogę sobie formy wypracować :) Dane wycieczki:
Km:20.71Km teren:1.00 Czas:00:58km/h:21.42
Pr. maks.:32.81Temperatura:9.0 HRmax:171( 87%)HRavg146( 74%)