Wykres roczny blog rowerowy michupd.bikestats.pl

W okolice źródeł Bzury

Sobota, 4 sierpnia 2012 | dodano:06.08.2012Kategoria Wycieczki niedalekie
Oczywiście nie doszła do skutku wycieczka poranna, przestraszyłem się gęstej bowiem mgły, która spowodowała, że za oknem nie widziałem prawie nic. No i poza tym trochę lenistwo maczało w tym swoje palce... :)

Dzień był pracowity (fizycznie), ale po południu znalazłem jeszcze czas na przejażdżkę po Parku Krajobrazowym Wzniesień Łódzkich. Planowałem wybrać się do źródeł Bzury; już od jakiegoś czasu chciałem urządzić sobie taką wycieczkę.

Nie do końca mi się udało, na mapie w domu wszystko wyglądało nieco prościej... Sporo terenu w tej okolicy należy do prywatnych właścicieli, nie wszędzie da się wjechać. Następnym razem będę jednak mądrzejszy. Teraz, kiedy już popatrzyłem sobie na zrzut mojej trasy w GPS mniej więcej wiem jak dotrzeć tam gdzie chcę :) Mam nadzieję, że mi się uda :)

A na koniec jedno zdjęcie z lasu w okolicy źródeł, takimi ścieżkami jeździ się bardzo fajnie :)

Dane wycieczki:
Km:33.88Km teren:5.00 Czas:01:35km/h:21.40
Pr. maks.:40.71Temperatura:26.0 HRmax:155( 79%)HRavg136( 70%)