Wykres roczny blog rowerowy michupd.bikestats.pl

Terenowo

Środa, 15 sierpnia 2012 | dodano:15.08.2012
Pogoda fatalna, ale dzień uznaję za sportowo udany :) Od rana godzina na basenie, po południu jeszcze prawie dwie na rowerze.

Od jakiegoś czasu ciągnęło mnie, żeby wybrać się w teren i sporo kilometrów zrobić w lesie. Uznałem, że to właśnie dziś jest wspaniała okazja :) Wyruszyłem - cel pierwszy: ulubiony szczyt Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich. Fajne miejsce ze względu na piękne widoki.

Zamiast jednak zjeżdżać tą samą drogą, pojechałem dalej, raz z górki, raz pod górkę. Zza chmur wyszło słońce i było jeszcze lepiej :) Wróciłem na asfalt, ale nie na bardzo długo. Przy najbliższej okazji znów skręciłem w las. Jak zwykle pokluczyłem trochę po ścieżkach, skręcając w totalnie losowy sposób. W ten sposób znalazłem się na ulicy Wycieczkowej, a stamtąd niedaleko do Arturówka.

Cicho i spokojnie. Ludzi nie było zbyt dużo, pewnie pogoda trochę ich odstraszyła. Zrobiłem sobie półtora kółka wokół wszystkich stawów (lekko zamglonych, ciekawy widok), a pod koniec miałem małą przygodę. Przez korzeń znajdujący się zaraz za zakrętem omal nie upadłem. Skończyło się tylko siniakiem na udzie.

Dalej ciągle kawałek lasem, do ulicy Łagiewnickiej. Dalsza część już asfaltem, bez żadnych przygód, aż do domu :)