Wykres roczny blog rowerowy michupd.bikestats.pl

Bieszczady!

Poniedziałek, 3 września 2012 | dodano:11.09.2012Kategoria Z dala od domu
W końcu w Bieszczadach... Krótka drzemka po długiej podróży samochodem i na rower. Byłem już w Ustrzykach Górnych w zeszłym roku, więc wiedziałem, gdzie się wybrać na pierwszą przejażdżkę. Nie chciałem się od razu forsować, więc najpierw pokręciłem w stronę Wołosatego.

Wydawało mi się, że jest płasko, ale kiedy na końcu trasy zawróciłem, zdałem sobie sprawę, że całe 6 kilometrów jednak podjeżdżałem. Nie było to nic bardzo stromego, ale jednak. W Wołosatem dojechałem najdalej jak się dało, do zakazu przy wjeździe na teren Bieszczadzkiego Parku Narodowego. Niedaleko znalazłem pasące się konie.

Po zjeździe do Ustrzyk Górnych skręciłem w lewo, spróbować się z mocniejszym podjazdem. Dojechałem do podnóży Małej Rawki i parkingu BPN. 6 kilometrów stromego (jak na moje warunki) podjazdu - to było coś, na co czekałem :) Jechało się świetnie. Na serpentynach czułem się prawie jak w TDF :P

Na koniec jeszcze widoczek - nagroda za udany podjazd :)

Dane wycieczki:
Km:25.12Km teren:0.00 Czas:01:07km/h:22.50
Pr. maks.:53.37Temperatura:25.0 HRmax:176( 90%)HRavg138( 71%)