Wykres roczny blog rowerowy michupd.bikestats.pl

Na start

Poniedziałek, 4 marca 2013 | dodano:04.03.2013Kategoria Wycieczki niedalekie
Swojego rowerowego sezonu nigdy jeszcze nie zacząłem tak wcześnie. Postawiłem sobie kilka celów do zrealizowania w tym roku i mam nadzieję, po udanym poprzednim sezonie, że uda się je zaliczyć bez problemu, a może nawet z nawiązką :)

1. 3000 kilometrów
2. Więcej "setek" niż w zeszłym roku
3. 200 km w jeden dzień

Dziś wystartowałem bardzo standardowo, choć już od wczoraj zastanawiałem się, gdzie pojechać. Zwyciężyła tradycja i trasa do Ozorkowa przez Grotniki. Zaraz na początku, na drodze dojazdowej do trasy prowadzącej po obrzeżu lasu, musiałem jednak nieco zrewidować swoje plany. Zaskoczyło mnie poroztopowe błoto, a nie chciałem już pierwszego dnia dwa razy męczyć się gruntownym czyszczeniem roweru :)

Dalej jechało się nieźle. Pilnowałem się, żeby nawet przez chwilę nie forsować tempa, bo zimy wcale nie spędziłem najgrzeczniej i kondycja na początku marca pewnie by tego nie wytrzymała. Jechałem całą trasę w okolicach 20 km/h, pod górę wolniej, z górki szybciej. Bez niespodzianek :) Ze wszystkimi podjazdami dałem sobie radę, nie miałem mroczków przed oczami - będę żyć :)

A jutro chyba wybiorę odrzucone dziś Łagiewniki :)

Dane wycieczki:
Km:36.64Km teren:0.00 Czas:01:49km/h:20.17
Pr. maks.:32.02Temperatura:5.0 HRmax:168( 86%)HRavg138( 71%)