Wykres roczny blog rowerowy michupd.bikestats.pl

Łagiewniki po raz pierwszy

Wtorek, 5 marca 2013 | dodano:06.03.2013Kategoria Wycieczki niedalekie
Wczoraj wybrałem zgodnie z obietnicą złożoną samemu sobie Łagiewniki. Postanowiłem jednak zahaczyć po drodze o park miejski. Wcześniej tego dnia przejeżdżałem obok niego samochodem i naszła mnie ochota, żeby go odwiedzić zanim nadejdzie wiosna :)

Teren tam trochę podmokły, ale sam staw prezentował się bardzo ładnie. Półtora kółka i dalej w drogę. Przejeżdżając przez Łagiewniki, trochę męczyłem się z pagórkami, dość szybko się zorientowałem, że raczej mi się nie uda utrzymać tempa na 20 km/h, więc nawet nie próbowałem się za bardzo forsować, żeby nie stracić jeszcze więcej. Z powrotem było nieco z górki, więc łatwiej. Humor się poprawił i cyknąłem kilka zdjęć.

Na zdjęciu widać wyraźnie zaśnieżone pobocze - prawie jak na Alpe d'Huez ;)

Dane wycieczki:
Km:28.64Km teren:1.50 Czas:01:30km/h:19.09
Pr. maks.:37.06Temperatura:8.0 HRmax:163( 84%)HRavg138( 71%)