Wykres roczny blog rowerowy michupd.bikestats.pl

Popołudnie w Grotnikach

Środa, 6 marca 2013 | dodano:06.03.2013Kategoria Wycieczki niedalekie
Jakoś tak się złożyło, że na razie każdy kolejny wypad rowerowy w tym roku wychodzi mi coraz krótszy :) Ale to dopiero trzeci, obiecuję, że nie raz jeszcze mi się uda przebić te wpisy :)

Dziś wyszło bezzdjęciowo, jechałem bez przerwy, tempo miałem mocniejsze niż wczoraj i przedwczoraj - co widać po średniej. Wpływ na to może miała niewielka modyfikacja rozkładu moich posiłków w ciągu dnia :) Nie czułem się w ogóle zmęczony ani osłabiony, w zasadzie to czułem się, jakbym mógł spokojnie przejechać jeszcze raz tyle w tym tempie.

Ale... Po pierwsze praca... Po drugie - pewnie mi się tylko wydawało, za dobrze się znam, żeby nie wiedzieć, że na początku marca nie jestem tak mocny, jak mi się czasem wydaje :)

Do następnego wpisu.

Dane wycieczki:
Km:26.19Km teren:0.00 Czas:01:13km/h:21.53
Pr. maks.:31.39Temperatura:12.0 HRmax:163( 84%)HRavg141( 72%)