Wykres roczny blog rowerowy michupd.bikestats.pl

Grotniki – krótko

Czwartek, 7 marca 2013 | dodano:08.03.2013Kategoria Wycieczki niedalekie
Kolejna z serii coraz krótszych przejażdżek. Zastanawiałem się czy nie zrobić sobie dnia przerwy, ale po sprawdzeniu pogody... No cóż... Zapowiada się teraz mniej więcej tydzień przerwy związanej ze świeżym śniegiem na ulicach.

Wracając do samej przejażdżki... Było całkiem nieźle :) Czułem się w zasadzie przez cały czas jak wczoraj, a więc dość mocno, ale na ostatnich podjazdach trochę osłabłem. Z dobrych wiadomości - jest 8 marca, a ja już mam więcej kilometrów w nogach niż w zeszłym roku po całym miesiącu :) Byle pogoda szybko się poprawiła, żebym mógł śrubować swój rekord otwarcia :)

A na koniec najpierw kolejne zdjęcie z serii "Zamarznięte stawy i jeziora":

Oraz fotografia z serii "Wyremontowane dworce PKP". Dziś: Grotniki.

Dane wycieczki:
Km:22.25Km teren:0.00 Czas:01:04km/h:20.86
Pr. maks.:30.50Temperatura:6.0 HRmax:165( 85%)HRavg143( 73%)